Årets frivillige pris

Sabro IF er især drevet af frivillige kræfter.

Hvis ikke der var mennesker, der frivilligt valgte at bruge en masse tid som træner, holdledere, bestyrelsesmedlemmer og hjælpere på mange andre områder, var det ikke muligt at opretholde en sådan klub.

For at vise påskønnelse af det frivillige arbejde, indstiftede man i 2020 – året for klubbens 50-års jubilæum prisen ”Årets frivillige i Sabro IF”.

Prisen uddeles på årets ”Frivillige fest” og gives til en person, der i årets løb har gjort en ekstraordinær frivillig indsats for Sabro IF.

Alle medlemmer kan indstille personer til prisen, og motivationen for indstillingen sendes til hovedbestyrelsen senest 1. september det pågældende år, og som på sidste møde forinden uddelingen træffer det endelige valg.

I 2023 uddelses prisen til følgende personer:

Søren Brøndum Madsen og Bo Martin Bibby.

Søren Madsen
For hans store
arbejde som bestyrelsesmedlem i fodbold + hovedafdelingen og pt som kridter.
Søren er kendetegnet ved at tage et stort ansvar og han lægger en ære i, at
tingene bliver gjort ordentligt.

Bo Bibby
Over mange år har Bo været involveret i badminton og fitness i Sabro IF, mange af hans opgaver ser man ikke, hal fordeling, badminton kamp planlægning, låser hallen op for dem i badminton afdeling og fitness, hvis folk har glemt sin nøgler.
Bestyrelsespost i både badminton igennem mange år og fitness (formand).
Hjælper til fester i badmintonafdelingen og andre sociale aktiviteter

Der blev ikke udedelt pris i 2022.

I 2021 uddelses prisen til følgende personer:

Lone Kildal, fodbold

Marianne Maarup, håndbold

I 2020 blev prisen uddelt følgende tre personer:

Anders Saur, fitness

Allan Rostgaard, gymnastik